Πιστεύετε ότι το graffiti είναι κάτι που θα μπορούσε να ομορφύνει τις πόλεις, δίνοντας τους μάλιστα και μία καλαισθητική πτυχή;
Η χαρα της δημιουργιας, κατα την ευρυτερη εννοια της λεξης, θα μπορουσε να αντικαταστήσει τη γραφικη εργασια ενος σχεδιου πολεως.
2) Θεωρείτε ότι με την καλλιτεχνική σας δράση προσφέρετε κάτι στην κοινωνία της Αθήνας; Αν ναι, τι και σε ποιούς τομείς;
Απώτερος σκοπός μου είναι να δημιουργήσω μια αισθητική για τους δρόμους
3) Πολλοί καλλιτέχνες έχουν όραμα, κάτι που θέλουν να προβάλλουν μέσα από τα έργα του σε σχέση με τις θέσεις του για διάφορα θέματα. Τυχαίνει να είχε κάποιος από εσάς κάτι παρόμοιο; Τι θέλετε να δείξετε στον κόσμο; Τι θα θέλατε να του διδάξετε μέσα από την Τέχνη που παράγετε;
Η πρόκληση για εμένα είναι να μπορέσω να κατανοήσω τον δημοσιο χώρο στο βάθος του, να προσαρμοστώ σ αυτόν, και να τοποθετήσω την ζωγραφική μου με τέτοιο τρόπο που θα αναδείξει τα αισθητικά αξιώματα που προκύπτουν από τις συνιστάμενες της ιστορίας του και της χρήσης του.
4)Ποια είναι τα κύρια στοιχεία που βλέπετε και σας εμπνέουν να δημιουργήσετε; Θεωρείτε ότι η Αθήνα φέρει κάποιο συγκεκριμένο ύφος; Πως αυτό επηρεάζει τα έργα σας;
Ως μια θεσμοθετημένη έννοια, η ιδιοκτησία της εικόνα και του περιβάλλοντος διαμορφωμένη από κτίρια, αυτοκίνητα, διαφημίσεις και συνθήματα, αφίσες και μαγαζιά συνθέτουν την αίσθηση του Δημόσιου χώρου του αστικού κόσμου της Αθηνας.
Τοτε, μέσα στον κυκλώνα της αστικής αισθητικής, κάποιες φορές γεννιούνται τάσεις που παρεμβαίνουν ανατρεπτικά ψάχνοντας διέξοδο στο περιβάλλον που φιλοξενεί την ύπαρξη τους.
5)Πολλοί καταδικάζουν την Street Art ως κάτι "φθηνό" και "χαμηλής ποιότητας", που επ' ουδενί λόγω δεν θα χαρακτήριζαν ως Τέχνη. Ποιο θα ήταν το μήνυμα σας σε ένα άτομο με τέτοιες πεποιθήσεις; Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο σχετίζεται με τα κλισέ που έχουν δημιουργηθεί περί την αξία και την ποιότητα που φέρει η Τέχνη; Πως θα σχετίζατε κάτι τέτοιο με τις εκθέσεις που προβάλλονται σε γκαλερί
Οι λιγοι εξαιρετικά ταλαντούχοι δε θα υποστούν κανένα όριο στις δραστηριότητες τους.
Η σύγχρονη ζωγραφικη εχει απελευθερώσει τις αμετρητες προτασεις που περιμένουν ακομα να χρησιμοποιηθουν απο τον πρακτικο κοσμο.
6)Τι θα λέγατε ότι είναι η Street Art πέρα από ένα απλό είδος συμβατικής Τέχνης;
Συνειδητοποιουμε οτι εδω υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος φυσικης εμπειριας, που δε συμφωνει με το υπαρχον αστικο πλαισιο και καταληξαμε σε κατι οπου η λογικη ειναι ανισχυρη να ορισει!
Εκεινο που μας ενωνει ειναι ενα οραμα, οτι η Ζωγραφικη στο δρομο, ειναι η γεωμετρια της φυσης
Ακανονιστα χρωματα και ακανονιστα σχηματα δημιουργουν μορφες, οπου με την σειρα τους δημιουργουν καινουργιες μορφες, παντοτε αρμονικα !
7)Πιστεύετε ότι η Street Art στην Ελλάδα απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό; Θεωρείτε δηλαδή πως αυτό το είδος Τέχνης σε αυτόν τον τόπο είναι “cult”, ας πούμε;
Η πλειοψηφια ενδιαφέρεται για την παραγωγη
8)Πως θα περιγράφατε τον ιδανικό χώρο για μία έκθεση Street Art; Προσπαθείτε να αποφύγετε τους τέσσερις τοίχους μίας γκαλερί; Δεν θεωρείτε παράδοξο να παρουσιάζετε έργα Street Art σε ειδικούς χώρους, και όχι εκεί που δημιουργούνται;
Απο τη στιγμη ομως, που ανοιγει την πορτα του στο κοινο, δημιουργει ενα Δημοσιο χωρο μεσα του . Η ζωγραφικη σ αυτο το χωρο, προσαρμόζεται ώστε να περιγράψει αυτο το περιβάλλον.
Η Έκθεση προσπαθεί να καθορίσει μια δράση που συμβαίνει στους δρόμους της πόλης. Μια Δράση όπου τις πιο πολλές φορές βαφτιζεται παράνομη, και μόνιμα ταλαντεύεται μεταξύ του βανδαλισμού και της αισθητικής παρέμβασης.
Μετά απο μερικά χρόνια απουσίας απο τη μουσική σκηνή ο Romson ενώ έχοντας ενδιάμεσα πειραματιστεί και κάνει μερικές μικρές εμφανίσεις με κάποια μουσικά σχήματα, κυκλοφορεί ένα CD με 22 instrumentals με τον τίτλο ''Hyperbionick Philharmonick'' όπου μεταπηδά ανάμεσα σε κλασσικά hip-hop στύλ ως και πειραματικά κομμάτια και συνθέσεις με samples και ζωντανά μουσικά όργανα επεκτείνοντας τις ικανότητες του ως παραγωγός. Μια δουλειά 3 χρόνων στην οποία έχει επιμεληθεί εξ' ολοκλήρου την παραγωγή, την ηχητική μίξη και το mastering διανύοντας ηχητικές διαδρομές απο την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του '70 μέχρι και το σήμερα. Η "Υπερβιονική Φιλαρμονική" είναι σαν ένα μηχάνημα ανακύκλωσης ηχητικών δειγμάτων βινυλίου τα οποία αναμειγνύονται με φυσικά μουσικά όργανα, προσπαθόντας να μπερδέψουν τον ακροατή ως προς το τι εκτελέστηκε με φυσικές ή τεχνητές μεθόδους. Ο ίδιος μαζί με μερικούς φίλους (Alexkidone, 'Ακης Κ., Γιώργος Τ.) συμμετέχει επίσης στα ζωντανά μέρη του δίσκου παίζοντας ηλεκτρική κιθάρα, πλήκτρα και synthesizers καθώς και επιμελείται τα περισσότερα scratchlines-cuts είτε ως εκτελεστής είτε ως arranger. Κατα κάποιο τρόπο ο δίσκος αποτελεί ένα ηχητικό πορτραίτο της Αθήνας της δεκαετίας του 2000 αφού τα κομμάτια συνθέθηκαν σε 3 διαφορετικές συνοικίες της. Η τιμή είναι χαρακτηριστικά συμβολική ίσα-ίσα για να καλυφθούν τα έξοδα του C.D. και σε καμμία περίπτωση δεν αποσκοπεί σε κερδοσκοπία.
Η τιμή του C.D. είναι 5 ευρώ και διατίθεται στα καταστήματα "Silver 925"_Μελανθίου 2,Ψυρρή, Αθήνα, "Vinyl Microstore"_Διδότου 34, Εξάρχεια, Αθήνα, και "Stigma" Lab_Ανδρέα Μεταξά 4, Εξάρχεια, Αθήνα (υπόγειο). Επίσης στα καταστήματα ''Microxtreme"_Καλλιρόης 13, Αθήνα, "Hip-Hop Shop", Διονύσου 6, Μαρούσι, Αθήνα. Για εκτός Αθηνών αποστέλεται ταχυδρομικώς εφ' όσων πρώτα επικοινωνήσετε με το e-mail: hyperbionick_productions@hotmail.com